http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 172
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 832
بازدید کل : 62134
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

جمعه 28 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

از زندگی٬از این همه تکرار خسته ام

از های وهوی کوچه وبازار خسته ام

دلگیرم از ستاره و آزرده ام ز ماه

امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام

دل خسته سوی خانه٬تن خسته میکشم

اه ...کزین حصار دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از او که گفت یار تو هستم ولی نبود

از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام

تنها و دل گرفته و بیزارو بی امید

از حال من مپرس که بسیار خسته ام

خسته ام... خسته از این هوای تاریک و بارانی

از این دلتنگی و درد و پریشانی

خسته ام ا ز این قلبهای بی احساس

از این گونه های خیس و التماس

 



نظرات شما عزیزان:

خسته
ساعت23:03---28 شهريور 1393
موفق باشی عزیز

فردین احمدی
ساعت22:41---28 شهريور 1393
سلام
به به
آفرین ویبت خیلی عالی بود


فرهان
ساعت22:29---28 شهريور 1393
گاهی زمان تنهایی به گذشته که نگاه میکنم.....فقط خستگی ...با زمزمه هایی که فریاد بود.....اما سکوت شد ...تا به رخ مردمان هم نفس زیر اسمان شهر بر نخورد/و با تمام این دل مشله افکار چاره ای نیست جاده...صدا میزند بیا/

هادی
ساعت22:26---28 شهريور 1393
سلام
وب بسیار زیبایی دارید تبریک میگم بهتون
اگه دوست داشتید به منم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،